Home

Alapjárat ingadozás hidegen

Hidegen az autó motorjának az alapjárata ingadozó, de melegen már jó lesz az alapjárat, azt mondták hogy a termo viasz meghalt ez lehet? Keress kérdéseket hasonló témákban: autó , alapjárat , hideg , ingadozás Az elektronikus üzemanyag-befecskendezéssel rendelkező motor fordulatszáma enyhén ingadozi Adott egy turbo-diesel motor, ami leginkább téli időszakban csinálja, hogy ingadozik az alapjárat. Soha nem fullad le, de és nagyon csekély az ingadozás, de a motor hangján észrevehető nagyon. Ha megy a belső tér fűtés, a ventillátor pörög, akkor csinálja a legjobban Mint már említettük korábban is, a dízelnél normális az alapjárat ingadozás hidegen, mert periódikusan megemeli az alapjáratot (50 rpm-mel) mikor működik az elektromos kiegészítő fűtés. OK, rendben, nagyon köszönöm. Ezt így akkor felfogtam, kicsit belebonyolódtak a népek egymás csesztetésébe, és elvesztettem a fonalat..

Hidegen az autó motorjának az alapjárata ingadozó, de

Ingadozik a fordulatszám (enyhén ingadozik

Hidegen ingadozik az alapjárat. Nekünk egy 99-es focus kombink van, 1,8as tdi motorral chip tuninggal. Alapjárat fordulatszám ingadozás benzines motoroknál Fojtoszelep Egr tisztítás Renault 1.4 8V alapjárati hiba Ha valaki tapasztalt már ilyen hibát akkor kérem írjon hozzá, mert jelenleg egyik szerelő sem tudta a problémát megoldani. Jel..

alapjárat ingadozás,üzemmeleg állapotban. (500-600 az alapjárat) nyáron még hidegen is csinálja, viszont télen nagy hidegben (-3,-4) fokban stabilan beáll 900 környékére és ottmarad ameddig be nem melegszik a motor. Utánna szemmel lehet látni ahogy lassan megy lefele Ki lesz a befutó? Nissan GT-R vs Lamborghini Urus 2019.07.18 379 km/h-val száguldott egy 1100 lóerős Nissan GT-R 2019.05.04 Házi verseny: BMW M3 Competition a BMW M5 Competition ellen 2019.04.22 Elképesztő Pagani Huayra változat érkezhet 2019.04.18 Kis méregzsák a javából: Wimmer Vw Polo R WRC 2019.03.14 Brutálisat megy havon is a Supra motorral szerelt BMW E30 M3 2019.03.13 Az.

Diesel motornál az alapjárati fordulatszám ingadozás mitől

Alapjárat fordulatszám ingadozás benzines motoroknál..... sokan (escort, fiesta,mondeo) túl bonyolultra vettétek, persze nem zárok ki más okokat sem, de egyet próbáljatok meg mielött bármit cserélnétek vagy motor elekronikára gyanakodtok és már röpködnek a tízezres szervíz meg alkatrészköltségek! Re:Alapjárat ingadozás « Reply #13 on: 2007 September 22, 07:25:27 am » MK4-et vezetek nap mint nap cégesautóként, és egyszer volt olyanom, hogy hegyről lefelé leállt a gép Kísért a hullámzó alapjárat Ingadozik a Maxima Az alapjárat téli álma Hidegen nincs alapjárat az Audiban Címkék: lpg, alapjárat, ingadozás. 17 . 2014. október 10., 10:28 . Ingadozik az alapjárat . Címkék: vw. Utóbbi időben azt vettem észre, hogy ingadozik az alapjárat. Olyan 4-5 másodpercenként 1000 és 1400-as fordulatok között ingadozik. Jobban csak melegen vettem észre. Hidegen mindig magasabban járatom a szívatóval, ott nem csinálja. 25000 km után idejének láttam a szelephézagok és szinkron ellenőrzését. Meg is történt Alapjárat ingadozás lehet alapjárati léptetőmotor hibája, lehet elkoszolódott szívótorok, vagy esetleg a potinál kontakthiba. Viszont ha hidegen jó és csak melegedésre jön elő érdemes lenne nézni egy motorhőmérséklet jeladó ellenállást hideg- meleg motornál. Nem vízhőmérséklet jeladó!

alapjárat leesik, ingadozik :: BMWfanatics

  1. Az autotechnika.hu online magazin elsősorban a javítóműhelyek, vizsgaállomások és zöldkártyás műhelyek, fenntartóipari vállalkozások szakemberei számára szól, konkrét szakmai információkkal látja el őket
  2. Alapjárat ingadozás. 7: 4 éve sima béla : Sziasztok. swift.15 éves. Segítséget kérnék,hidegen indul és semmi probléma nincs vele,de néha egyszerüen nem indul be,de ha lehült a motor akkor egyből indul. Mi lehet a probléma? Segitségkérés Swift javításban. 5
  3. Amúgy, amit még megtudtunk, hogy az alapjárat ingadozás, és az olajfolyatás és fogyás (?) a láncfeszítő és lánccsere után lett drasztikus mértéket öltő. Előtte az autó rendben volt, igaz zörgött már a motorban valami egy kicsit, de a lánccsere megelőzésképpen történt
  4. Fix 2100as alapjárat lett. Viszont hidegen még szépen szabályzott. Melegen meg egyből beállt 2100-ra. Párszor próbált dolgozni a hibaelhárításon, de feladta és check engine. Gépre kötve derült ki, hogy a vezérlő dög. Nekem nem fix az emelt alapjárat. Hanem ingadozik amíg nagyobb sebesség
  5. tha ki-ki hagyna egy henger. néha
  6. -hullámzik az alapjárat-rázkódik a motor-vezérmű jeladót írja ki hibának-alapjáraton rángatva jár (általában) Nissan Micra (1.4 16v 65kw, benzines) 2003-as évjáratú autónál is ugyanezek a hibák vannak jelen immár lassan egy éve.Szerelőtől szerelőig járunk. A legutóbbi Vezérműtengely-jeladó cserét javasolt

Re:Alapjárat ingadozás CDTI « Válasz #55 Dátum: 2019 Augusztus, 27, 20:55:14 pm » Sziasztok!Nekem olyan problémám van az alapjárattal,hogy csak hideg motornál ingadozik,de csak lefelé negatívba,majd leáll a motor,mintha kihagyna egy henger.Viszont csak meleg időben csinálja,a téli hónapokban semmi probléma.Ez is a. Az egrt kipucoltam, kétszer is egymásután, de megmaradt ez a alapjárat ingadozás. Még azért bepróbálkozok egy óvatos légtömegmérő tisztítással, de nemhiszem, hogy ez a baja, ezért gyanakszom az izzítókra. _____ 1.6 TDCI 80kW Turnier 2006 képei Van egy Opel Astra G autóm 1.4 16V Z14XE-s motorral. A hiba a következő. Reggel beindítom elsőre indul jü minden. Megyek vele egy 500 méteret mondjuk meg kell állnom ahogy kinyomom a kuplungot fékezek alapjárat nincs leáll az autó és utána nagyon nehezen indul és ha be is indul egy darabig nem megy az összes henger

Őssz óta hidegen ingadozik az alapjárat egy bizonyos hőfokig,és nekem is magas a fogyasztásom,de mikor nagyon hidegek voltak a hiba megszünt.Az idöjárás enyhülésre megint visszatért, és géppel sem tudtak kiolvasni semmit.Nekem az egyik szaki erre azt mondta van valami vákum dob és ott szív falsot,de hogy lehet ez hogy. Hozzászólás témája: Alapjárat ingadozás-hidegen felpörgés. Elküldve: vas. okt. 16, 2011 6:14 pm . Csatlakozott: kedd nov. 30, 2010 4:15 pm Hozzászólások: 7 Sziasztok! 2001-es 1.4 8 szelepes Fabiám van 120.000km-rel. A gondok a következők: - könnyen indul az autó hidegen, de minden gázadás nélkül felpörög 2000-ig, majd.

Ingadozó alapjárat - csak hidegen

  1. További hibatünetek az alapjárat ingadozás, füstölés, korom lerakódás EGR szelepen. Koromképződés következtében tönkremehet, a szelep (nem zár, nem nyit). Ez főleg a diesel üzemanyag rendszerek gyakori hibái. Ilyen esetben az EGR szelep hiba a gépjármű rángatásban is megnyilvánulhat. A nagy hőterhelés miatt a.
  2. Nekem alapjáraton ha jól emlékszem valami 24MPa körül szokott lenni. Ha növelem a fordulatot, akkor nő ez is. Egy kis ingadozás előfordul, de csak a tizedek, századok szintjén, nem 20%. Akinek volt már alapjárat ingadozás gondja, valami nyomásszabályozó szelepet cserélt. Nekem hála istennek még nem volt hozzá szerencsém
  3. Téma: Peugeot 307 1.4 16V - Hidegen fullad, rángat. Hozzászólások száma: 3
  4. Ön itt áll most: Oldalsó menü Injektor hiba jelei Injektor hiba jelei Injektor hiba jelei. Indítási problémák - A motor hidegen és/vagy melegen nehezen vagy egyáltalán nem indul. Magas üzemanyag fogyasztás - A jármű üzemanyag fogyasztása indokolatlanúl megnövekedett, de ezt leszámítva nem tapasztalható más hiba. Magas károsanyag kibocsátás - Környezetvédelmi.
  5. den. Megyek vele egy 500 méteret mondjuk meg kell állnom ahogy kinyomom a kuplungot fékezek alapjárat nincs leáll az autó és utána nagyon nehezen indul és ha be is indul egy darabig nem megy az összes henger
  6. Mikor az autó panasza az egyenletlen alapjárat, akkor a szerelők rendszerint kiszerelik az alapjárati motort és megtisztítják. A visszaút egy álom volt, a kocsi csendesebb, az apró alapjárat ingadozás. TOYOTA MOTOR CORPORATION Minden jog fenntartva. Ingadozó alapjárat (hibás alapjárat )

Frissítve: 2019.06.19. Sokan tapasztalhatnak ingadozó alapjáratot. A tünetek változatosak lehetnek: melegen ingadozó alapjárat, nehézkes indítás hidegen, indítás után bemelegedésig ingadozó[ Az alapjárat ingadozás és egyenetlenség az Sagem SL96 computer estén jellemző? Peugeot 206 1,4 benzin 2005 körüli .Sem hidegen sem melegen nincs alapjárat.Csak kis gáz adásával indul .Majd 2-3 gázfröccs adva 3000 fordulat körül belép a léptető motor innentől kezdve van alapjárat.Leállitva ujra ismételni kell ,kis gáz. Tanács kellene, ingadozó alapjárat ügyében. A jelenség a következő: meleg motornál(legalább 30 autózás után), az alapjárat ingadozni kezd 900 és 1100 között. Előfordul, hogy, amikor lekapcsolom a tompított fényszórót, ismét stabillá válik. Az autó 2008-as 120.000 km -t futott. EGR szelep már volt cserélve kb 90.000. W-40-es olaj, mert a motor kopott és az illesztések sem olyan. Nem mindegy, hogy hidegen, vagy melegen állítod be az olajszintet. Túl már a második olajcserén is, nőttek a tapasztalatok is a falatka autóval. Egyszer tavasszal észrevettem, hogy hidegen - melegen baromi nehezen indul az

Ne dadogjon! - Autó-Moto

  1. dig vissza. Sőt van,hogy felmegy 3000-ig ritkán 3500-ig és tök jó ilyen alapjárattal menni. Az szokott segíteni,hogy mikor kicsit melegebb már a motor akkor leállítom és mikor újraínditom akkor beáll az alapjárat
  2. Hidegen nehéz indíthatóság (másodszorra harmadszorra) és a beindulás után a víz felmelegedéséig ingadozó alapjárat. Úton elvett gázzal lassú gurulás közben leálló motor. Azt javaslom kezdjük el a szerelést és ismerkedjünk meg ezeknek a kis 1.2-eseknek a motorterével
  3. A hang teljesen megszünt, viszont az alapjárat ingadozás még néha be- be köszöngetet azóta is. Mai napon egy hoszabb útra mentem ( KB 150 km-esre), és a hazafelé úton egy előzés befejesése után kb 140km/h sebességnél hirtelen leált a motor
  4. Téma: Alapjárat ingadozás (Megtekintve 142890 alkalommal) captainb. Kábelbarát Sebinek már írtam privátba a következőt: Hidegen indítva a vasat a motor felpörög 2000ig, és csak nagyon nagyon lassan esik le a hideg alapjáratra, 1100-1200 környékére. Melegen indítva ugyanez a szitu csak ott kicsit előbb esik vissza 800.

Alapjárati problémák - Fiat Punto II - Puntonium Blo

Üdv mindenkinek! Az alany egy 2006-os 1,4 TDCI. Először csak azt vettük észre hogy azt autó ránt kettőt menet közben aztán most már alapjáraton ráng az egész motor mintha ki akarna szakadni a fordulatszám ingadozik 8-900 között kb. hidegen melegen de ha az ember kicsit megpöcköli a gázt akkor normálisan jár szóval valószínű három hengerezik Alapjárat ingadozás. 2020. November 24. - 03:06:08: Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy tisztítás majd szerelővel megjárattuk és ment is gyönyörűen.Két nap használata után reggelente hidegen egyre sűrűbben leállt és nagyon nehezen is akart elindulni.A sárga lámpa már folyamatosan világított.Újra a.

Galant alapjárat ingadozás. szinte minden elektromos kütyüt kicseréltél benne csak mechanikus hiba maradt. Én még kompressziót is mérnék hidegen a járgányon, szintén esetleges szelep zárási probléma miatt. két napig. utánna vissza álitottam megint jó lett. egyik este inditom az autót rendesen jár aztán leesett az. Alapjárat ingadozás hidegen és melegen egyaránt,egyenetlen motor járás,alacsony fordulaton nem rendesen húz az autó!Szóval amit csináltam-alapjárati motor pucolás,pillangószelep (folytószelepház) pucolása,mapszenzor csere,lamdaszonda csere,vízes és száraz jeladó cseréja a hengerfejbe a hőgombánál!Szóval már elfogyott. A hűtővíz eléri a 90 fokot és az alapjárat ingadozni kezd: - Generátor feszültség szabályzó csere megoldást jelent. Ezen kívül javasolt egy hűtő lamella takarítás is, főleg ha klímás a kocsi, mert ott nagyon megragad a sok nem oda illő dolog. :) 2. Mikor megáll a kocsi (FAP-os) fura szagot lehet érezni (petróleum) Amit megfigyeltem, hogy a tisztítás alatt egyre simább lett az alapjárat, kulturáltabban kezdett járni a motor. Nem volt előtte sem ingadozás (talán néha hidegen +- 50 fordulat kilengés), de valahogy másabb lett a hangja, halkabb lett. Miután megvolt a tisztítás, következhetett a kötelező próbakör. Ekkor ért az igazi. köszönöm neked is Maz! a léptetőmotort és a nyílást megpucoltam. az alapjárat ingadozás, rángatás elmúlt. mondjuk felszalad olykor 1500+ környékére és lassan esik vissza, vagy alapjáraton gurulva ott is marad. a gyertyakábeleket, gyertyákat, trafót átnézem és a fojtószelep potit kicserélem

Ilyenkor következik az injektorcsere. Ez, -főleg ha a km számláló 150 ezer körül áll- szinte biztos. A motor hidegen rángat, egyenetlen járású. Elég, ha a kipufogóhoz tesszük a kezünket. Ha nem úgy fúj, mint egy statikus állandó fordulatú ventilátor, akkor ingadozik az alapjárat, valamelyik-mindegyik hengerrel baj van ugyan ez Z16XEP Motornál tökéletesen beáll az alapjárat és lábbal megtartva 2000 fordulaton ott is. Davee 2018.10.16 20:52:30 Az, hogy a mutató némileg lebeg azt nem feltétlen mondanám hibának, ha a hangján nem venni észre és egyébként nincs semmi rendellenes, én nem feltétlen foglalkoznék a dologgal * A váltó hidegen akadozik 2. fokozatba téve * Hűtőventillátor motor csere * A fényszóró izzó gyakran kiég * Lengőkar csere *gyújtótrafó hiba miatt lehet alapjárat ingadozás *beázás a motorháztetőn levő T elágazásnál, ha nem oldják meg a problémát akkor csöpög a 4-es injektorra, meg a gyújtástrafóra a víz. Kétütemű baj - Az elmaradozó teljesítményugrásokért több minden felelős lehet. A motor természetes elhasználódása (kopás), melyet elősegít a napi 4-4 kilométerek hideg motorral való megtétele, vagy a kipufogó égéstermékek által való eltömítődése. Itt nem kizárólag a kipufogócsőre gondolok, ez a lerakódás képződhet a kipufogónyílás hengerbe eső részén is

1 9 Pdtdi magas alapjárat - Korkealaatuinen korjaus

Volt elektromosnál aki talált hibákat de továbbra se indul hidegen öninditóval. ha bemelegszik a motor akkor az alapjárat ingadozik, gázadásnál mindjárt elkezd fulladozni a motor és fel se pörög egyáltalán. Fiat Brava alapjárat ingadozás ! Vendég, 2013, január 23 - 20:38 . Sziasztok Az alapjárat instabilitását az 1.6-os motoroknál ritkábban, de okozhatja az alapjárati motor (ami a facelift utáni motoroknál egybe van építve a fojtószelep-házzal, jelentősen megdrágítva ezzel a cserét), vagy fals levegőforrás a motor szívórendszerében

Egy egészen egyedi és különleges kettős hibát produkáló Nissan Almera jelentkezett szervizünkben javításra. Az autó egy 2001-es évjáratú 1,5 literes N16-os alvázkódú típus volt.A hibái a motor elégtelen működését eredményezte: Ha teljesen bemelegedett, akkor és csakis akkor, emelt fordulatszámon a motor fordulatszáma eléggé sűrű és szabályosnak mondható. A nehézkes visszakapcsolásért a kéziváltók gyorsan megkopó szinkrongyűrűi tehetők felelőssé, hidegen az automata feleslegesen túlhúzatja a motort. Az ingadozó alapjárat a lambdaszonda zárlatának jele. A háromhengeres szívócsövének repedése és miatta a járásegyenetlenség szintén gyakori tünet. A generátor beázhat. Astra G, 2004-es, 1.2-es erőgép. Teljesen hidegen indítva elsőre dadog, majd lefullad. Másodikra pöcc-röff. Alapjárat jó. Majd főleg városi körülmények között, de akár országúton is random megtorpan. Elkezd motorfékkel lassulni, gázpedálra nem reagál. 2-3 másodperc és mintha köpne egyet megy tovább

Renault Megane 1.4 16V alapjárat ingadozik

Az 1,4-es Volkswagen- benzinesekre régóta jellemző enyhe alapjárat-ingadozás ennél az autónál ez idáig nem jelentkezett, alapjárata sima, és hidegen is stabil. A társaság egy másik ugyanilyen gépénél azonban 70 000 kilométer után előfordult ilyen gond Sziasztok. 2009 es Mazda 6 1.8 asom van, a közeljövőben szeretném cserélni valamelyik újabb, Skyactiv motoros benzinesre. Kb. azt tapasztalom, hogy a 2.5 ös benzinesek, sokkal jobban felszereltek, azonban hasonló évjárat és futott kilométer paraméterek mellett, talán kedvezőbb áron elérhetőek, mint pl. a 2.0 ás motorosok problémái voltak: alapjárat-ingadozás, hidegen túl magas fordulat,(ez motorgyilkos szinten volt, azzal tudtam valamelyest csökkenteni hogy a terhelés függvényében szabályzott szeleprõl lehúztam a csatlakozót) hidegen kattogó szelepek. Ezeket elfogadtam mint a kocsi típusgondjait. Az elõzõ tulajt ismertem, elmondta hogy volt ném

Astra H z16xer alapjárat ingadozás. 2018.10.16 20:47:34: zoltánzoltán: Sziasztok! Z16XER Motornál alapjáraton picit ingadozik a fordulatszámmérő mutató. Lábbal tartva 2000 fordulaton meg kb 100-150 et ejt ingadozik. Hibakód nincs. Más nem vehető észre a motoron szépen jár Hidegen es minden mas fokozatban mukodik minden szepen. Nagyon hasonlo: LINK Tudjatok mi ez? Van valami otlet? Koszi. Kósza ötlet Váltó olaj szintet nézted? Hibakódot kell olvasni. 1. Audi 80 GLS 1.6 1979. 2. Audi Coupé GT 5S 1981. 3. Audi Coupé 2.6E V6 1995

Golf IV 1.6 16V - alapjárat ingadozás és társai 1 2. Indította: admin. 7; 19; 1 year, 9 months telt el. Csordás Kristóf. Golf 4 '98 1.6 hidegen fullad 1 henger nem megy. Indította: admin. 2; 6; 1 year, 9 months telt el. Lori Mocsel. Polo 9N az újjabb kerek lámpás féklámpa nem működik. Indította: Bicskamaxi. 1; 1; 1 year, 11. A tulajdonos alapjárat ingadozás miatt vette igénybe a szolgáltatást. ⬅️⬅️⬅️ A motortisztítás után jobb lett az alapjárat. Amennyiben Ön is szeretné igénybe venni szolgáltatásunkat, vegye fel velünk a kapcsolatot a 06 30 566 1859 telefonszámon. mert hidegen ingadozott az alapjárat. ⬅️⬅️⬅️. Green Engine-Motortisztítás, Budaörs. 1,826 likes. Egy innovativ HHO tisztító rendszer a járműmotorok karbantartására, újra élesztésére. www.motortisztitas.hu - HHO motortisztítá Nekem egy olyan alapjárati problémám van ,hogy az autó amig meg nem áll (gurul) addig 1000-1100 az alapjárat üresben vagy kinyomott kuplunggal.Ha megállok először megáll ezen az 1000-1100-as fordulaton majd 3-4 másodperc múlva lemegy kb. 800-as fordulatra.Eddig szépen lement egyből 800-as fordulatra.2 hete volt vezérlés cserén Esetleg még annyit, hogy az indítás utáni ingadozás közben az alapjárati stab. szelepről lehúzni a csatit és arra változnia kellene. Ha nem, akkor nem szabályoz a stabilizátor. Ja és falslevegőt keresni. (A link nem műxik.) A probléma hogy hidegen indítva az alapjárat 2000-ig felmegy majd vissza majdnem nolláig

Nemrégiben vásároltam egy 2006-os évjáratú, C osztály Mercedest. 2.2 CDI motor van benne. Az autó kívül belül gyönyörű állapotban van, azonban egy dolog zavar. Az alapjárat 7-800 között váltakozik hidegen-melegen. Nem ugrál, tehát semmi komoly, az autó nem rángat menet közben, nagyon szépen vált es nagyon jól megy Megoldódott az alapjárat-ingadozás probléma: Hidegen mindig tökéletesen indult, de ha nem érte el a tökéletes üzemi hőfokot sose akart beindulni. Megállítás után valószínű befecskendezte még az üzemanyagot, és nem bírta berobbantani, sok volt neki A 3 hiba jelenség: 1. hidegen nehezebb indulás (gázfröccsre könnyen) 2. ECU leszabályoz 5200-nál (6500-nál kellene) 3. meleg alapjáraton enyhén ingadozik az alapjárat Korábban volt P0171 (szegény keverék) hibakódom is, ez az utóbbi 2 hónap és kb 3000km óta nincs, de a feljebb leírt dolgok jelen vannak Hali. Audi 4 es 1.9 pdtdi alapjárat ingadozás mitől lehet? Kis ingadozás. Hidegen melegen simán lehet dugulása. mivel az alapjárat ingadozás is koszolódás miatt van. A madár az ász. #38614 w333 félisten LaciCRM #38608. Új Válasz 2015-03-25 22:11 #38614. hidegen induláskor kicsit rángat, aztán mikor bemelegszik kicsit remeg az egész autó 800 -s alapjáraton, aztán valamelyik nap 1-2 jól kihúzattam 90-100km/h.

Az alapjárat ingadozás (nem esik vissza időben )szerintem elsősorban fals levegő szívás. !! Olvass bele a hozzászólásaimba . Én is egy évig kínlódtam, utána meg 4 óra alatt meggyógyították. Ha falsot szív valahol, akkor a légtömegmérőd át van vágva !! Mit vársz egy másiktól ha azt is becsapod ! ____ Mindig meleg motornál kell állitani. és csak meleg motornál nem fog ingadozni, hodegen az ingadozás normális, a szivato dolgozik rajta, kissebb-nagyobb sikerrel. (folyamatosan csökken az alpjárat amig teljesen be nem melegszik és megállapodik, szoval hidegen nem érdemes piszkálni) Tegyük fel ha melegen csinálja az már nem okés Hasznos tudnivalók a motoros jogosítvány megszerzéséhez. Autó- vagy motor jogosítvány megszerzésében is segítünk neked. Ha jogosítvány megszerzésről van szó, sokan már az elméleti résznél kiesnek, ugyanis különböző elfoglaltságaik miatt nem tudnak részt venni a tantermi

G Astra 1,4 16V 1998-as alapjárat hidegen ingadozik

Ford Mondeo tdci alapjarat ingadozás - Autó rajongó és

Miután lehúztuk róla a csatlakozót a bemelegedés utáni ciklusos fordulatszám ingadozás 2000-2500 1/min fordulatszám tartományban megszűnt. Alapos szemrevételezést követően észrevettük, hogy bizony valaki állított a pillangószelep potenciométeren, amivel közös egységet alkot az alapjárat kapcsoló, és ez okozza az egyik. Válasz Tobszi #63992. hozzászólására Mint a hidraulikus 3.pontnál,beépíteni a gyorscsatlakozók elé egy körbe. Az lesz a hátránya hogy az a kör csak két irányú mu Máris könnyebben fogja adni a rendszer a heti fél kiló körüli beállítást. De igazából mindegy is, az alapjárat úgyis csak annyiban számít, hogy heti hány deka fogyást tippel neked a rendszer, a BMR így is, úgy is ugyanannyi, maradj felette kicsit és jó lesz. A BMR alatti evés mindenkinek remekül működik Alapjárat ingadozás nekem csak egyszer fordult elő piros lámpánál, hideg motorral (4 év 42 ezer Km alatt). A következő pirosnál már egyenletesen járt. A szerviz hibakódot nem talált. A sivító hang szerintem a turbóból jön. Én 1500-ról még nem szoktam kínozni. 1900 - 2800 között érzi magát igazán elemében Van egy 2007-es 1,6 benzin (116LE) H Astrám. Az a problémám, hogy amikor hidegen beindítom és elindulok vele, 2-3000 fordulatnál ha kinyomom a kuplungot akkor lefullad. Ha lassú üzembe közlekedek a kocsival (pl: motorfék), akkor bemelegedés után nincs semmi gond. Ez a jelenség előző télen jelentkezett

Suzuki 1.3 16 v alapjárat ingadozás megoldása - YouTub

van egy 2002-es 1.4-es G Astrám. Üzemmelegen alapjárat és kb 2000-res fordulat között berángat a motor, erőtlen. (üresben is kipörgetve) Trafó probléma lehet? Hidegen semmi baja. Ha trafó, akkor milyen márkát ajánlotok? Néztem olcsóbbat pl. ERA, illetve a HÜCO-t. Tapasztalat valamelyikkel? Illetve melyik gyertya jó hozzá. A tulajdonos alapjárat ingadozás miatt vette igénybe a szolgáltatást. ⬅️⬅️⬅️ A motortisztítás után jobb lett az alapjárat. Amennyiben Ön is szeretné igénybe venni szolgáltatásunkat, vegye fel velünk a kapcsolatot a 06 30 566 1859 telefonszámon Vannak kint ennyiért is persze, 1-2 hete én is linkeltem vkinek. itt 2700-ért szintén 2001-es jónak tűnő golfot, csak nem mind1 hanyadik tulaj mennyi km-el. Ami keveset futott biztos, hogy 4e felett van. 200e km körül kezdik eladni legtöbben, hogy elkerüljék a vezérléscserét, de ez még nem is lenne baj, hanem nagyon sokan betartják a 30e-s olajcsere peridódust, tehát jobb. Ezt kb 1000-2000-es fordulat között teszi. Fölötte minden jó és az alapjárat is teljesen jó. Az autóval minden nap kb 150 km-t autózom országúton, a jelenség egyre erősebben jelentkezik. Kizárni úgy lehet,hogy kihúzod és úgy közlekedsz.Ha ekkor elmúlik az ingadozás,akkor a lambdaszonda volt a bűnös. hidegen ugy. Fórum témák › Elektronikában kezdők kérdéseiElektronikában kezdők kérdései › ARM - Miértek hogyanok › [OFF] Pihenő pákások témája - Elektronika, és politikamentes topik › Ki mit épített? › PIC kezdőknek › Ez milyen alkatrész-készülék? › NYÁK-lap készítés kérdések › AVR - Miértek hogyanok • Elektromos távirányítós kapunyit

https://tomisgarage.blog.hu/atom blfr8@https://blog.hu ©2020 blog.hu https://tomisgarage.blog.hu/2020/08/18/hutoventillator_problem Utolsó látogatás: pén. dec. 18, 2020 14:04: Pontos idő: pén. dec. 18, 2020 14:0 Egy Mercedes 380 sl motorját próbálom beállítani, egyelőre csak ismerkedem a típussal. 1981-es, K-J. lambda szondával. A hibajelenség az, hogy 1500 körüli alapjárat van hidegen, melegen. Jól indul. A pótlevegő-szabályzóra gyanakszom. Ezen nem bimetálos van, hanem egy mágnestekercses, amelyen nem sikerült feszültséget mérnem

#108870-Törölt felhasználó-2013. november 19. 21:19:06 ‹› 0 | rejt: Sziasztok! Újra egy átkozott hibával állok szemben! Adott egy d14a8-as angol civicem. És ha éppe A hibajelenség az, hogy 1500 körüli alapjárat van hidegen, melegen. Jól indul.<br /> <br /> A pótlevegő-szabályzóra gyanakszom. Ezen nem bimetálos van, hanem egy mágnestekercses, amelyen nem sikerült feszültséget mérnem

Alapjárat hiba 1.4 8V benzin Renault - YouTub

Tuning hírek elsőként, a Carstyling.com-on. Ki lesz a befutó? Nissan GT-R vs Lamborghini Urus 2019.07.18 379 km/h-val száguldott egy 1100 lóerős Nissan GT-R 2019.05.04 Házi verseny: BMW M3 Competition a BMW M5 Competition ellen 2019.04.22 Elképesztő Pagani Huayra változat érkezhet 2019.04.18 Kis méregzsák a javából: Wimmer Vw Polo R WRC 2019.03.14 Brutálisat megy havon is a.

  • Friss füge ára 2019.
  • Üzenet ütemezés.
  • Ildikó ingatlan kismaros.
  • Sertés fodorháj.
  • Torii kapu.
  • Iskolai bántalmazás videó.
  • Cékla télire.
  • Trixie mancsapolo.
  • Mobilparkolás zónakódok.
  • Skoda bontó budapest.
  • Virtual makeover.
  • Azan festés.
  • Hajdú bihar megyei kormányhivatal építésügyi és örökségvédelmi főosztály.
  • Yamaha fzs 600 Fazer.
  • Paul Simon YouTube.
  • Eladó dunakanyari nyaraló 5 millió alatt.
  • Yamaha R1 végsebesség.
  • Menta kiegészítők.
  • Online angol érettségi teszt.
  • Lynyrd skynyrd együttes.
  • Kígyórétes gasztroangyal.
  • Krita letöltés.
  • Partybox webshop.
  • Köldöktáji hasi fájdalom.
  • Ariston gázkazán nyomás beállítás.
  • Astroneer free Steam key.
  • Elektromos ellenállás.
  • Erdészeti igazgatóság.
  • Szatmárcseke nevezetességei.
  • Fekete mamba magyarországon.
  • Infiniti wiki.
  • Sziki tó árak 2020.
  • Törpe uszkár eladó pécs.
  • Sony XG85 review.
  • Ülepes melegítő női.
  • Örkény szinház honlapja.
  • A korona hercege 10.rész indavideo.
  • Tsh érték.
  • Ittas járművezetés vétsége erkölcsi bizonyítvány.
  • A szövetség 2003 indavideo.
  • Eredeti mikulás levél.